BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Never say goodbye when you still want to try ,Never give up when you still feel you can take it ,Never say you don't love that person anymore when you can't let go.

Monday, May 7, 2012

Momoyb 20th Birthday♥


世界很小但我永远都走不完.


你知道这张照片让我联想到什么吗?


很多时候人们都太在乎输或赢,但我相信每一个开始都有一个理由,
不会有人十全十美, 最好的解决方式不是掉头就走,
而是不顾一切的包容.

我选择只记得你的微笑
我做到了,你呢?:')

宝贝生日快乐



0 comments: